Første fluetur 2013

Jeg fikk sådd et lite frø i hodet til Sebastian, man må jo ut å fiske når det er fint vær, jobbe kan man gjøre når det er surt og blåser. Det tok ikke mange timer før det tikket inn en melding på mobilen om vi ikke skulle dra ut å fiske dagen etter, selv om det var onsdag. Heeeelt i orden for meg. Oppmøte kl 10 også kjørte vi avsted for å fiske litt i sjøen. Igor bestemte seg i siste liten for å bli med.

Igor angret ikke på at han hadde tatt seg en lab-fri dag. Det var nydelig vær, og det tok ikke mange kasta før Igor hadde på noe tungt som dro ut lina.

Er LyrKongen tilbake?

 Så var det min tur. En liten torsk lot seg lure. Godt å kjenne fisk på fluestanga igjen :)

Årets første fluefangede fisk for Vimms :)
Og litt etter det biter det på hos Sebastian...

Sebastian kjører fisk..
..SAMTIDIG..

..og jeg vil selvfølgelig ikke være dårligere ;)

 
Sebastian fikk en liten sei før vi lagde bål, grilla pølser og slappa av litt i sola...mens andre folk satt inne på kontorene sine. Vi har det godt!

Sebastians torsk
Vimms torsk

Ellers har det vært noen isfisketurer i vinter, men ikke noe fangst å blogge om akkurat. Abbor på 5 cm er ikke det mest spennende jeg veit..

Selv fiskesetter Sarek syntes isfiske kunne bli litt kjedelig..

3 kommentarer: