Helg 15-17.juni

Fredag:
Jeg var litt sliten, men etter middag hadde jeg fått samlet nok energi til at jeg lett lot meg overtale til litt nattfiske.

Etter å ha snirklet oss ned det mest klønete stivalget (må innrømme at det var min skyld) gikk vi forbi det mest perfekte vaket på vei til vadeplassen. Siden jeg tross alt er en Lady lot jeg Igor få fiske på denne mens jeg konsentrerte meg om noen andre vakende fisk. Igor har fortalt at han knapt hadde fått slengte ut flua, en grønn døgnis str 14, før denne utsultede ørreten rullet over og tok.






Den var lang, hele 51 cm, ganske tynn, men tross alt, en nydelig fisk. Grattis til Igor!

Det er ikke stort jeg kan skryte av fra fredagskvelden, kan faktisk ikke skryte av noen ting. Jeg ble fiskeløs den kvelden gitt. Hva har jeg lært av dette? Aldri mer Lady-tendenser, ALLTID kvinner først ;)

 Lørdag:

Vind. Vi dro en tur innom fiskesjappa i Stjørdal som hadde utsalg av diverse før vi kom oss avgårde på fisketur. Vi kunne vært avgårde mye tidligere hadde det ikke vært for skravlebøtta Igor.
Endelig ut på tur og fisk blir det. Igor fortsetter skravlinga si og når jeg snur meg for å svare så tar selvfølgelig fisken og jeg bommer på tilslaget. Hrmpf.  Men jeg kløner ikke bare da.

Storfornøyd

Denne var bare 17 cm kortere enn Igors

Når jeg får "passe på" speilreflekskameraet til Igor går jeg bananas og tar massevis av bilder. Derfor denne fotomontasjen av storfisker'n sjøl.



Jommen sa jeg storfisker ja ;)

 
Søndag:
Fisk, fisk, fisk!!





..tittei..
Hei hei..

..og farvel :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar